September den åttonde

Kan inte riktigt fatta att sommaren är över. Kändes som att den var över på 1 vecka. Och nu är det redan september. Visst det är fortfarande varmt på dagarna, men kallt på morgonen och kvällen. Så det kan inte riktigt räknas som sommar. Känns som jag inte hunnit med allt jag ville göra. Får försöka gottgöra det till nästa sommar i stället :) 
 
Veckan som gått har jag bara jobbat på som vanligt. I torsdags efter jobbet blev det födelsedagsfirande av Helena som fyllt år. Vi åt på Broken STHLM. Jäkla stammis ställe. Men det är god mat och drinkar :) Dock har jag tröttnat lite på hamburgarna så jag tog en Cesarsallad och en Frozen Strawberry Daiquiri. Mumma.
 
Gjorde inget efter jobbet i fredags. Blev slapp i soffan framför nån film. Igår mitt på dagen var jag orklös så låg mest framför datorn. Lite senare åkte vi till Emelie och Joris i Sickla. Handla middag. Blev fondue. Fan va gott det var. Blev så himla mätt efteråt. Till efterätt hade Emelie gjort en chokladmousse med hallon. Supergott. Efter middagen blev det film - We're the Millers med bland annat Jennifer Aniston. Riktigt rolig film, rekommenderas att se!
 
 
Vid 22 tiden tog jag och Johan bussen till Slussen. Var meningen att vi skulle åka hem men vi åkte till Ewe och Micke istället. De hade spelkväll, och det var ett tag sedan vi träffat gänget. Dock var det endast Robert och Tobbe som var där, men det var kul i alla fall. Jag och Ewe tittade på gamla bilder och videoklipp. 
 
Sen åkte vi hem vid halv 1. Tog över 1 timme att komma hem. Helgtrafiken år så dålig! Kom inte i sängs fören vid halv 3. Så idag sov jag ganska länge. Gick upp lite innan 12. Har hunnit med Willys och en långpromenad. Nu ska jag slappa resten av kvällen. Måste bara komma på vad vi ska ha till middag...
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det är alltid så, man hinner aldrig med allt man vill göra på somrarna :/ Mer häng med vänner på landet nästa år! Och vi måste resa tsm nästa sommar :)

2013-09-08 @ 18:40:32
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0