And he's watching us all in the eye

Ännu en helg över. Har variit en grymt rolig helg.
 
I fredags efter jobbet, åkte jag bara hem. Var så trött så det blev fredagsmys i soffan med film. Gick och la mig ganska tidigt också. Sov i över 10 timmar, så jag var ganska utvilad när jag vakna igår. Hade ungefär 3 timmar på mig innan jag åkte in till stan för att träffa Ewe och shoppa lite.
 
Blev inte så mycket för mig. Köpte endast en svart kavaj. Ewe hitta en del som alltid ;) Jag har blivit mer kräsen. Men jag kände mig stressad också, så jag får ta en dag längre fram när det lugnat ner sig. Var så mycket folk i stan så man var helt slut efter 1 timme. Köpte i alla fall present till Camilla, sen åkte vi typ hem och gjorde iordning oss för att träffas igen i Älvjö där Camilla bor.
 
Snygga vi är ;)
 
Jag trodde jag hitta, men vi gick helt fel. Så vi yra nog runt i 30 minuter innan vi hitta rätt. Fick ta hjälp av hitta.se och GPS för Camilla inte svara i telefonen ;D Men tillslut var vi där. Vi drack och käka kladdkaka. Mums.
 
Sen drog vi in till stan ganska tidigt då Antonia och Miranda vänta på oss. Stället vi gick till var Solidarietet. Har aldrig varit där innan, men det var riktigt bra. Två våningar med flera barer och dansgolv. Dock spendera vi mest tid på nedervåningen, bäst musik, men väldigt trångt.
 
Jag fick nog vid 2.45 och åkte hem. Hade så jäkla ont i fötterna. Inte lätt att dansa i högklackat i sisådär 4 timmar. Jag såg antagligen ännu fullare ut än vad jag var när jag gick till tunnelbanan. När jag kom hem och tog av skorna kändes det som jag fortfarande hade dom på mig. Känner fortfarande av lite, men det är bättre.
 
Idag sov jag nog till 12.30. Kände mig ganska utvilad, och inte så bakis faktiskt. Har mest segat idag. 
 
Men det var en grym helg :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Toppenkväll, måste vi göra om :)

2013-09-29 @ 22:13:26
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0