20 september 2013

Just nu känns det som jag endast har utgifter. Och det dumma är att jag kan inte sluta köpa saker heller. Jag har fått ett beroende att köpa saker helt plötsligt. Dock har jag redan betalt alla mina räkningar. Hade sparat ihop en del, men redan nästa vecka kommer jag lägga ut minst 3000 kr. Har bokat tid hos tandläkaren, tänkte bleka tänderna.
 
När jag var yngre råkade jag bita av en del av min framtand, och då fick jag mina framtänder "plastade" och det har hållt jätte bra tills nu. Eller de är fortfarande kvar, MEN, jag har fått en fläck på ena tanden precis i vecket där plasten slutar. Och jag har stört mig på det så otoligt mycket. Så nu har jag bokat en tid på onsdag för undersökning och eventuellet en tandblekning. Synd att det ska vara så jäkla dyrt bara :/
 
Sen klicka jag hem två jackor från Bubbleroom. Men jag behöver verkligen nya jackor så även om det svider i plånboken så är det värt det. Det blev dessa två. En höst jacka och en lite varmare vinter jacka.
 
 
Snart är det dags för Idol. Sen kommer jag nog somna, har varit en lååång och hektisk jobbvecka.
 
Trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag är sjuukt shoppingsugen :D

2013-09-22 @ 18:39:28
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0