So hold your hand high

Det har varit en ganska seg vecka. Förmiddagarna på jobbet har gått ganska snabbt men eftermiddagarna har gått så långsamt. Det borde vara tvärtom. Får hoppas att nästa vecka går lite snabbare. Jobbar bara till 12 på fredag pga röd dag på lördag. Lövely!
 
Skönt med helg igen i alla fall. Sover så dåligt mitt i veckan, vaknar hela tiden och sover oroligt. Men just på helgerna sover jag hur bra som helst. Känner mig mer avslappnad på något sätt. I natt sov jag nog från 23 till typ 6 imorse. Om det hade varit en vardag hade jag vaknat minst 2 gånger. Men det var skönt att få sova ut i allla fall. Sov till minst 12 idag.
 
Åt frukost i lugn och ro, sen gick vi och handla lite på Hemköp. Hämta ut ett paket som jag hade beställt från Nelly.com. Var ett par gröna byxor som var riktigt snygga, men jag vet ändå inte om jag ska ha dom. De var lite korta i benen, men väldigt snygga som sagt. Får tänka lite mer på saken.
 
Haha, jag ser ut som en grön mupp ;D
 
Gjorde i ordning oss, sen åkte vi hemifrån vid 16.30 för att träffa Ewe, Micke, Emelie och Joris vid BallBreaker på Gärdet. Vi bowlade, tjejerna mot killarna. Spelade i 1 timme. Hann med 3 serier, nästan i alla fall. Jag hade riktigt flyt och vann :D
 
Efteråt var det tänkt att vi skulle äta på Broken, men det var fullt med folk så det fanns inget bord ledigt, så vi gick vidare till Marion's Gastro Diner. Efteråt skiljdes vi åt och åkte hem. Var en trevlig kväll. 
 
Sitter och tittar på nya mobiler. Jag är jätte sugen på att skaffa en iphone 5s i silver. Men jag kan inte förlänge/byta abonnemang fören i slutet på december. Får väl hålla ut lite till helt enkelt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Måste äta på broken nån gång to see what all the fuss is about :)

2013-10-27 @ 12:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0