22-10-2013

Jag får snart ett cp-anfall. Har haft ont i ryggen i drygt 3 veckor nu. Det roliga är att det kom nån dag eller två efter att jag var ute med tjejerna på Solidaritet. Lite skrattretande att jag skulle få ont i ryggen av allt dansande, om det nu beror på det vet jag inte. Gör mest ont när jag suttit/legat still ett tag. Så jag måste typ hålla mig i rörelse hela tiden. Sen kan jag inte böja mig eller göra hastiga rörelser. Jag är typ handikappad. Måste be Johan om hjälp ibland :P Men om det inte går över till nästa vecka måste jag ringa till Vårdcentralen. *håller tummarna*
 
I helgen var jag nere i Skåne. Mamma hade fyllt 60 år. Jag hade tagit ledigt i fredags, så jag åkte med tåget redan vid 9.20. Mamma mötte mig när jag kom fram. Vi gick och handla lite. Jag köpte ett par nya skor på Skopunkten. Indian.-skor kallar jag dem. De är bruna i mocka med fransar. Älskar dom!
 
Sen åt vi lunch/middag, blev thai wok. Satt där ett tag och prata och titta på folk :P Sen handla vi lite på Coop. Bobbie blev jätte glad av att se mig. Resten av kvällen låg vi i varsin soffa och titta på Idol. Somna typ efter det och sov till ungefär 11 på lördagen.
 
 
Jag och min syster hade planerat att överaska mamma med middag på kvällen så vi kunde inte säga något. Så när hon fråga om vi inte skulle göra något så prata jag bara bort det. Var lite små jobbigt, stackarn trodde inte vi ville fira henne :P Men jag övertala henne att klä upp sig och att hon och jag kunde äta middag ute. Sen när vi kom ut genom dörren stod min bror där och vänta på oss, sedan mötte Therese och Thöger oss i stan. 
 
Vi åt middag på Sankt Markus Vinkällare i Malmö. Var riktigt mysigt ställe med god mat. Det blev buffé. Så mätta blev vi. Sen åkte jag tillbaka till Stockholm i söndags. Fika med pappa innan jag åkte också.
 
Till denna helgen blir det bowling och middag. Sen nästa helg är det halloweenfest. Har något att se fram emot. Skulle gärna ha en resa att se fram emot också, men det får vänta, tyvärr. Sommaren känns så avlägsen nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

skulle gärna boka resa till vintern men man vill ju skaffa nytt jobb först :/

2013-10-22 @ 19:17:23
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0