Yeah you knock me right out

Äntligen helg! Tänker bara slappa, eller tänkte träna också men resterande tiden kommer jag slappa i soffan :)
 
Förra helgen var det inflyttningsfest/halloweenfest hos Robert och Mickis i Huddinge. Jag klädde ut mig till nunna, och Johan bloda vi ner med massa blod. Marcus var schysst och hämta oss i sin bil. Skönt att slippa åka kommunalt. Var där lite över 21. De flesta hade redan kommit då.
 
Hade med mig två vin flaskor, ett vitt och ett rött. Drack endast det vita, det röda glömde jag kvar. Men skit samma, det var inte så gott vilket fall som helst. Sen hitta jag och Tobbe Robbans blåbärsshot i kylen. Tror vi drack minst halva flaskan. Skulle aldrig druckit det, mådde inte bra dagen efter. Sen blanda dom en flaska med sura flaskor (godiset) och massa vodka. Smaka bara godis, inget gott alls :P
 
Sötisar! <3
 
Var i alla fall en bra fest. Mycket nytt folk, vilket var kul för lite omväxliningsskull. Tror vi åkte hem vid 2 på natten. Jag, Johan, Ewe, Micke, Tobbe och Buta fick åka med Marcus hem. Var lite trångt där bak men vi fick plats. Kommer ihåg att jag sa att jag älskar alla.. haha, jag blir så kärleksfull när jag är berusad ;)
 
Har jobbat på som vanligt i veckan. Efter jobbet idag träffa jag Johan, vi åkte till Kista Gallerian och titta runt lite. Det blev två köp för min del. Hitta två mysiga tröjor/koftor. Johan köpte en ny jacka. Sen åt vi på Food Court. Var så svårt att välja, men det sluta med Texas Burgers.
 
 
Är extra trött idag så tänkte somna i soffan framför tvn. Fast först blir det ett nytt avsnitt av TVD! :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Gud va mysiga tröjor :)

2013-11-08 @ 21:14:29
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0