I got two letters for you, one of them is F, and the other one is U

Blir bara större och större glapp mellan blogginläggen. Men jag skyller på att jag har inget att skriva om helt enkelt. Vilket är sant också ;)
 
Veckan som gått var mest jobb som vanligt. Sen i tisdags efter jobbet blev det födelsedagsmiddag för Ewe som fyllde år. Var mysigt och trevligt. Vi åt på Wok house. Blev några drinkar också. Sen när de tog ner vita duken för att visa matchen mellan Sverige och Portugal, åkte vi hem.
 
I lördags var jag bara hemma. Var min ända lediga dag. Det blev tvättdag och sedan slappa i soffan resten av kvällen. Sen var det upp tidigt igår för att jobba på Fotomässan. Det var första gången för min del. Var riktigt roligt faktiskt. Kul att det var så mycket folk. Jag stod i Check & Clean båset och tog imot och lämnade ut kameror. Tror vi gjorde ca 200 kameror under dagen. Efter mässan stängt vid 17, blev det att packa ihop allt. Vi var väl klara lite efter 18. Åkte hem direkt, duscha och laga lite mat till mig själv. Johan var hos sina föräldrar. Kommer kännas skönt med lite extra klirr i plånboken sen ;)
 
 
Gick inte upp en ända gång inatt, var så himla trött efter mässan. Var riktigt trött imorse. Sen när jag kom till jobbet var det strömavbrott i nästan halva Solna. Tur att man inte kom tidigare och fastnade i hissen. Då hade jag freakat out! Avbrottet varade väl till lite över 9. Soft start på en måndag :P
 
Jobbar bara till torsdag denna veckan. Efter jobbet åker jag till Skåne. Ska fira Nova som fyller 4 år på lördag. Sedan åker jag hem igen på söndag. Måste slå in presenterna som jag köpt :)
 
Imorgon tänkte jag fixa medlemskap hos fitness 24seven igen. Har sagt att jag ska göra det i över en vecka nu. Men nu måste jag fan ordna det. Det är beach 2014 som gäller nu ;D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Yeey :)vi måste träna tsm snart!

2013-11-25 @ 21:45:22
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0