Mirrors

Det har varit en ganska fartfylld vecka. Har inte haft en normal arbetsvecka på nästan en månad.
 
I måndags var det jobb som vanligt. Sen i tisdags åkte jag på kick off med jobbet. Gick upp tidigt och tog flyget till Danmark. Hade lite föreläsningar, presentationer och sen spela vi ett spel. Var ganska kul faktiskt, fast vissa frågor var svåra. Sen på kvällen blev det dans och dricka. Tror jag kom i säng vid halv 2. Var jätte sköna sängar, så jag somna gott där.
 
 
Dagen efter blev det en snabb frukost sen en föreläsning av Mattias Klum. Riktigt intressant och kul att lyssna på. Otroligt fina bilder också. Sen vid 14 kom bussen och hämta oss som tog oss till flygplatsen. Var hemma vid 20.
 
Var lite små jobbigt att gå upp och jobba dagen efter. Var trött och seg. Efter jobbet i fredags blev det Kryssning. Fick stressa ganska mycket. Hade ungefär 1 timme o 15 min kanske på mig att duscha, äta och packa väskan. Mötte upp de flesta i Slussen, de andra vänta vid terminalen. Vi åkte med Viking Line - Amorella. 
 
Kan inte påstå att det var den roligaste kryssningen, sen var det ingen partybåt direkt, mest äldre och barnfamiljer. Dansgolvet var ganska dött. Var typ endast jag och Ewe som var uppe och dansa. Men vi hade ganska kul ändå.
 
My bodyguards! :)
 
När jag kom hem igår blev det god middag. Sen kolla jag på Eurovision. Dock somna jag så jag såg aldrig när Danmark vann, vet inte ens om deras bidrag var/är bra? Ajja skit samma. Bryr mig inte så mycket.
 
Sov länge inatt/idag. Vakna vid 12 tiden. Var helt slut efter hela veckan, tror jag sov i 12-13 timmar :P Är mest seg nu. Har varit och handlat med älskling. Ska bara sega idag framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Den va över förväntan ändå tyckte jag :D kryssningen alltså. är sugen på att planera nästa i sommar, men då tycker jag vi kör 2 dygn :)

2013-05-19 @ 16:00:23
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0