I've got that power!

 
Kan knappt fatta att det snart är juni och sommarvärmen har slagit till ordentligt. Har varit runt 20 grader nästan hela veckan. Härligt att kunna gå utan jacka och slippa klä sig så varmt. Måste köpa lite tunnare tröjor nu :)
 
Jobba som vanligt måndag och tisdag, träffade Emelie och Joris efter jobbet i tisdags och gick en promenad genom stan, var så himla fint väder då. Sen blev det middag på Vapiano. I onsdags var det halvdag och helt ledig i torsdags då det var röd dag. Vi har blivit lite bortskämda med lediga dagar nu, så kommer kännas konstigt sen. 
 
 
Blev en stressig dag i fredags. Kändes som den aldrig ville ta slut. Stod mest i packrummet hela dagen. Och varmt var det. Så efter jobbet åkte jag hem direkt och la mig i soffan och titta på senaste Vampire Diaries, sen när Johan kom hem titta vi på Hansel & Gretel: Witch Hunters. Riktigt bra film faktiskt, häxorna var läskiga :P
 
 
Igår blev en liten städdag, Johan jobba så jag passa på att fixa hemma. Sen när han kom hem från jobbet åkte vi in till Fridhemsplan, blev parkhäng med gänget. Satt där i några timmar sen blev vi hungriga så vi åkte till en restaurang med mongolisk buffé. Jag och Johan dela lite. Men blev alldelse för mätt. Sen åkte vi hemåt.
 
 
Idag sov jag väldigt länge, till nästan halv 12. Brukar inte sova så länge, men var skönt. Fast nu känner jag mig mest seg. Satt och solade lite på balkongen innan också. Härligt att kunna äta frukost där på morgonen nu.
 
På tisdag åker jag på Kick Off med jobbet. Åker till Danmark, övernattar en natt. Åker hem igen på onsdag. Sen på fredag blir det kryssning :)
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Kryssning baby :D

2013-05-12 @ 16:39:15
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0