Sjukling

Nu har jag blivit sjuk också. Kände av det igår morse när jag vakna men trodde inte det var något. Så jag åt frukost o gjorde mig iordning för att åka och handla lite. Men efter 1 timme i stan bland massa massa stressigt folk var jag helt utmattad. Kändes till och med tugnt att andas. Så jag gav upp min shoppingrunda och åkte hemåt. Blev värre mot kvällen också, fick feber som gick upp o ner.
 
 
Hade tänkt ha över några vänner för att titta på Melodifestivalen men fick ställa in för att jag inte mådde bra. Blev mest liggandes i soffan framför tvn hela lördagen. Tog en powernap med Johan sen efter han kom hem från jobbet. Sen beställde vi hem pizza o titta på Melodifestivalen. Fan vilken besvikelse. Gillade inte alls Robin Stjernberg. Han sjunger falskt som fan. Tror inte vi kommer att komma långt i Eurovision med detta bidrag. Hade varit bättre om Yohio vunnit, lite udda och hade en mycket bättre låt. Men men.. vi får väl se hur det går.
 
Sov ungefär 11 timmar inatt. Så utvilad var jag när jag vakna, dock kunde jag knappt prata och det kändes som jag hade taggtråd i halsen. Hatar att ha halsont. Men nu har jag Zyx som hjälper lite :))
 
Har sjukat mig till imorgon. Får se hur jag känner mig imorgon. Blir att bara ta det lugnt tills smärtan i kroppen är borta.
 
Tänkte mysa ner mig i soffan och titta på nån film nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

krya på dig :)

2013-03-10 @ 21:55:10
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0