I can't win, I can't reign

Precis hemkommen från stan. Var på bio med Johan och Robert och såg nya Johan Falk Kodnamn Lisa. Den var faktiskt helt okej. Brukar inte gilla svenska filmer.
 
Alla andra eller de flesta skulle spela biljard men jag kände inte för det, tycker inte det är speciellt kul och känner inte för att träffa massa folk just nu, så bio blev perfekt.
 
Bland det godaste jag ätit :)
 
Var i Solna Centrum idag med Johan. Letade efter ett par nya Jeans. Hittade ett par och provade dom o allt. Men sen när jag kom hem satt dom inte bra eller dom såg inte bra ut. Hatar provrumsljus alltså! Så det blir att åka in och lämna tillbaka jeansen imorgon. Vet inte om jag vill ha ett par andra eller om jag bara ska ta pengarna tillbaka. Får se hur jag gör imorgon. Är dock verkligen i behov av ett par nya. Har just nu bara 2 st jag använder.
 
Redan söndag imorgon. Fan vad tråkigt! Har redan ångest. Helgen borde vara längre än 2 dagar. Men jag ska försöka vara flitig imorgon och hinna göra massa.
 
Nej nu blir det senaste Vampire Diaries, sen sängen! Good night!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Varför såg ni en film på bio som har varit nedladdningsbar i flera månader?? :P

2013-03-24 @ 11:06:08
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0