God morgon!

Vilken härlig lördagsmorgon. Fåglarna kvittrar och solen skiner. :)
 
Vaknade för ungefär 1 timme sen. Johan var redan uppe, som vanligt. Har precis ätit frukost. Tänkte nog ta en promenad senare också. Kan ju inte sitta inne hela lördagen.
 
Var som sagt sjuk i veckan. Tror jag fick en släng av influensa. Var hemma från jobbet måndag, tisdag och onsdag. Sen jobbade jag i torsdags och igår. Var skönt att vara tillbaka. Blev nästan lite galen av att ligga hemma i soffan. Det är OK första dagen och kanske andra dagen men sen blir det bara tråkigt rent ut sagt.
 
Såg föresten en ganska mysig film häromdagen. Playing for Keeps (2012).
Handlar om en föredetta fotbollsspelare som är arbetslös, skild och har egentligen inget liv. Men så blir han erbjuden att coacha ett fotbollslag för barn, vilket gör att han kommer närmre både sin son och exfru. Lite småmysig film, och lite sorlig. 3 av 5 får den :) Average.
 
Har inte blivit någon träning denna vecka. Och jag och Emelie bara skjuter upp Bodycombat som vi vill pröva. Men nu har vi bokat till nästa vecka. Då jävlar får inget komma emellan ;)
 
Johan ska jobba idag från 15 till 21 så jag blir ensam hemma. Ska nog laga nån god middag och se nån mysig film. Orkar inte göra något speciellt. Bättre att vila upp sig ordentligt så man inte blir sjuk igen.
 
Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Längtar tills våren är här på riktigt!

2013-03-16 @ 12:52:24
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0