Easter 2013

Påååskledigt! Woho! Känner mig som att jag gick i skolan igen, så glad är jag över det ;)
 
Har dock inte planerat något påskfirande. Det blir en lugn helg. Igår var Johan ledig så då blev det extra mys. Idag jobbar han dock, och imorgon, måndag och tisdag så då får jag spendera dagarna själva. Lite trist men ganska skönt att få vara själv ibland.
 
Tänkte överaska honom med en god middag ikväll och kanske ett påskägg :) Ska snart gå till Willys och handla lite smått och gott.
 
 
I torsdags blev det middag och bio med Johan, Emelie och Joris. Blev ett nytt ställe som jag aldrig varit på innan, Broken STHLM hette det och låg precis bredvid Rigoletto. Blev varsin american burger.
 
Vi hade köpt VIP biljetter, så vi fick sitta i sköna soffor plus att det ingick dricka + snacks. Filmen vi såg var G.I. Joe: Retaliation 3D med Bruce Willis, Channing Tatum, Dwayne Johnson. Den var helt okej, men inte mer än så. De kunde gjort den lite mer detaljerad och sen blev jag besviken att Channing inte var med så mycket :(
 
 
Har inte så himla mycket mer att skriva om just nu. Hm... Satt och tittade på resor igår. Blev sugen på att ta en weekend till nån storstad. Men vet inte vart. Hade varit kul att åka till New York, men det var ganska dyrt. Och tror hellre att det är bättre att ta typ en vecka eller mer, om man ska åka till USA pga att flygresan är lång och man vill ju se så mycket så en helg räcker inte till det. Men typ Barcelona, London, Rom eller Dublin vore kul att åka till.
 

Nepp nu ska jag iväg och handla. Glad påsk på er! :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Några extra dagar ledigt är som paradiset :P

2013-03-30 @ 14:57:12
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0