Då var man 25!

Ber om ursäkt för den dålig uppdateringen på sistonen. Men jag har verkligen inte något att skriva om, kommit in i en liten bloggtorka. Men jag lovar att uppdatera så fort jag har något att berätta :)
 
I alla fall..
 
I lördags fyllde jag 25 år och det firades med massa vänner som kom hem till mig och Johan. Var riktigt kul att ha alla samlade. Tror vi blev 25-26 stycken. Räkna inte alla. Det blev hög musik, shots, mousserande vin och Harlem Shake. Vissa gick ut och vissa stannar kvar. Tror de flesta gick hem runt halv 3 på natten. Säger bara stackars våra grannar! Men det var ingen som klaga! :)
 
 
Dagen efter var jag lite smått bakis. Men thank god for Resorb! Slappa mestadels av dagen. Hade inte ork. Dock gick jag och Johan o storhandla på Willys lite senare på eftermiddagen. Var ju illa tvungen, ekade lite smått i kylen.
 
Veckan som gått har jag bara jobbat. Är ensam hemma under kvällen och natten då Johan jobbar. Lite trist då vi ses max 1 timme om dagen men då hinner man sakna varandra lite mer än vanligt.
 
Tänkte ta det lugnt till helgen. Gå på bio eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det va en riktigt rolig fest :)

2013-03-06 @ 20:50:15
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: Emma

Det var hur kul som helst! :) Tack för att vi fick komma!

2013-03-06 @ 21:14:16
URL: http://takemybodyclose.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0