Sveriges Nationaldag

 
Det har varit en härligt solig dag i Stockholm.
 
Igår var det halvdag på jobbet, slutade klockan 12, åkte hem direkt och pussa på Johan innan han åkte till jobbet. Kändes lite dumt att sitta inne en fin dag som igår men jag var så himla trött så soffan vann över utomhus i solen ;)
 
Men jag tog igen det idag i stället. Vaknade vid 10. Johan hade redan gått upp och redan varit ute och sprungit. Duktiga han är :) Jag ska också börja när jag får mina nya jogging skor :D Då jävlar. Men i alla fall, åt frukost på balkongen sen åkte jag iväg till Nacka och träffa Emelie, Joris, Emelie och hennes kollega Madde. Vi köpte med lite picknick på ICA sen tog vi bussen till Hellasgården.
 
 
Låg och sola och bada i ungefär 4 timmar. Vattnet var iskallt i början men efter ett tag blev det riktigt skönt. Det låg en termometer i vattnet som visa 19-20 grader. Kändes dock inte som det, men det känns extra kallt när det är så varmt i luften. Så det blev första doppet för i år, 3 gånger till och med ;)
 
Fick lite färg idag i alla fall. Blev röd på näsan, kinder och lite på axlarna. Ska försöka pressa mer i helgen om det blir lika fint som idag. Är ledig imorgon, tog ledigt eftersom det är en klämdag, och jag brukar vanligtvis inte ta ledigt så ofta, så det blir en extra lång helg för mig.
 
Efter midsommar helgen ska vi nog boka resa. Och Emelie och Joris ville hänga med också så blir en liten par-resa :) Vi tänkte Cypern. Har hittat ett fint hotell lite utanför Aiya Napa. Billigt och bra också. Vill egentligen boka nu men måste kolla upp med jobbet om jag kan byta semestervecka.
 
Nepp nu ska jag titta på någon film tror jag. Later!
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

ayia napa rules :)

2013-06-06 @ 21:33:02
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0