'Cause everything’s gonna be alright

 
Känner att jag behöver semester nu. Är trött varenda morgon jag ska till jobbet. Men det är lite mer än 1 månad kvar, så det klarar jag nog av. Måste boka resa till Cypern också! :)
 
Har inget intressant att skriva om. Händer typ inget. Bara jobb om dagarna, och på helgerna är jag så trött så jag orkar inte göra något mer än att träna. Köpte föresten nya löparskor. Blev ett par Nike Lunar Forever 2. Otroligt sköna! Så nu ska jag börja jogga lätt.
 
Boka precis tågbiljetter ner till Skåne. Det börjar bli dags att hälsa på familjen igen. Och denna gången tänkte jag åka till Mormor också. Har inte träffat henne på över ett 1 år. Fy skäms på mig. Så det ser jag fram emot :)
 
Nu blir det lite fler Arkiv X avsnitt.
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

snygga skor, vad kostade de? :)

2013-06-13 @ 19:56:06
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0