Weekend in Skåne

 
Endast 3 veckor kvar att jobba sen är det semester!! WOOHOO!

I helgen har jag varit hemma i Skåne. Var hemma hos mamma vid 21.30. Åkte första klass på X2000. Grymt sköna stolar, lite större lite bättre. De bjöd på frukt, kaffe/te och vatten. Kommer boka det igen om det är special erbjudande igen. Kosta bara 350 kr enkel.

På lördagen åkte vi till Mormor i Skanör. Var kul att träffa henne igen. Hon bjöd på restaurang, åt grillspett, sen gick vi och handla fika och gick tillbaka hem till henne och satt och myste på hennes lilla uteplats. Bobbie sprang fritt bland träden och trivdes som fisken i vattnet. Han var helt slut sen på kvällen.


Igår träffade jag pappa en stund innan jag åkte hem till Stockholm igen. Vi fikade i Lund. Blev massa fikande denna helgen! :P

Sen mötte Johan mig på centralen i Stockholm vid 18.40. Handla lite på nya Coop. I like!

Idag blir det tvättdag. Har en del att tvätta. Ska städa undan lite också. Imorgon är det Bodypump. Var ett tag sedan så jag kommer få träningsvärk. Måste stretcha lite bättre och mer.


Nu är det bara 21 dagar kvar till Cypern! YAY!
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag som precis har haft semester längtar redan till nästa :P haha

2013-07-08 @ 16:19:45
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0