Om ditt hjärta slår, kommer jag känna av din själ vart jag än går

 
6 more days to go! Then it's Ayia Napa baby! :)
 
Inne på min sista arbetsvecka innan jag går på semester i 3 veckor. Det ska bli så jäkla skönt med semester. Känner att jag behöver det nu. Slippa ställa klockan och gå upp tidigt för att jobba. Bara njuta av att vara ledig.
 
Helgen som gått blev ganska lugn. Men ångrar att jag inte var ute mer i det soliga vädret, alla andra la upp soliga bilder och var bortresta. Blev lite smått avundsjuk men men.. På kvällen kom Martin hit och chilla. Han har bott i Haparanda i 3 månader. Berätta lite hur det var där "uppe" och visade lite bilder och videor. Sen beställde vi kebab och kolla film. Lite senare joina Marcus oss också. De åkte hem vid midnatt.
 
 
Haha, Johan ser så rolig ut på detta fotot. Min pluttis :P
 
Var ganska sega så vi gick och la oss typ direkt. I går blev det lite shopping i Solna Centrum. Blev lite linnen och undisar för min del. Johan köpte flip-flops och nån t-shirt. Hade tänkte köpa ett par shorts till honom men han är så kräsen så det blev inga. Sen på kvällen kom en kompis till Johan över. De hängde på balkongen medans jag kollade på Vampire Diaries avsnitt.
 
Jobbar bara tills på torsdag. Tänkte växla lite pengar till Cypern då också. Sen på fredag börjar min semester officiellt. Mina föräldrar kommer hit också. De hälsar på över helgen, sen på måndag bär det av till Cypern med älskling, Emelie och Joris.
 
Tänkte låna med mig en Coolpix AW110 som man kan använda under vattnet :D
 
Detta blir nog troligtvis sista inlägget innan vi åker. Kommer att uppdatera sen när vi kommit hem igen of course.
 
So long!
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Åh hur har du lyckats få till så snygg design?? Är så sjukt trött på min, de har gjort nån ändring så vet inte ens hur man ändrar typsnitt längre :/

2013-07-23 @ 20:11:27
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0