13-07-2013

 
Bilder från förra helgen i Skåne :)
 
 
Har varit en lång jobbvecka tycker jag. Sen var jag chef i torsdags och igår, för alla mina "chefer" var lediga så jag fick bestämma ;) Gick bra. Jag är en snäll men bestämd chef :P
 
Skönt med sovmorgon idag.. eller sovmorgon kan jag kanske inte kalla det. Blev väckt 5.30 av Polisen som ville komma in i vår port. Blev först lite skraj och trodde det hänt min familj något. Men de ville bara komma in i porten eftersom de leta efter en person. Fråga mig inte vem, men hoppas de hitta personen.
 
Hade svårt att somna om efter det, så halvsov mest fram till 9.30. Hoppa in i duschen och sen åt jag frukost. Åkte iväg till Slussen och träffa Ewe och Emelie. Vi åkte ut till Grisslinge för att sola och bada. Stekte på ganska bra, och vattnet var ganska kallt men svalkande :)
 
Kom hem igen vid 17. Bytte om och sen åkte jag och älskling till Näckrosen för att gå på bio och se World War Z. Riktigt bra film. Spännande. Så den rekommenderar jag att ni ser. Sen tog vi bussen till Sundbyberg och åt buffé på en asiatisk restaurang. Är så himla mätt nu så jag nästan spricker.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vi måste sola o bada mer :D

2013-07-13 @ 22:06:09
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0