I am bound to you

Redan 4 dagar in på det nya året 2013!
 
Nyårsafton blev ganska lyckat ändå, fastän det inte var så välplanerat som förra året. Vi var på hemmafest hos Marcus i Sollentuna. Jag och Johan möttes upp av Marcus och Victor vid stationen. Vi gick till en asiatisk restaurang som hade öppet till 20. Nästan alla andra hade stängt. Lite senare joina även Miranda oss.
 
Fortsatte hemåt till Marcus. Nån dryg halvtimme senare trilla det in fler folk. Vi blev väl kanske runt 16-17. Har inte räknat alla ;) Men det var väldigt trevlig. Dansa och drack shotar. Blev lite för mycket shotar för min del :P Slutade med att jag mådde illa och behövde få upp det. Kommer inte ihåg så mycket efter tolvslaget. Minns mest röster i bakgrunden och Johan som hjälpte mig. Vad skulle jag göra utan honom <3
 
 
Var väl kanske hemma runt 2.30-ish. Somnade ganska snabbt. Vaknade ganska "tidigt" dagen efter. Dock behövde jag få upp lite till när jag vaknat. Var seg och mådde illa nästan hela dagen. Åt inte så värst mycket då jag inte kunde hålla det nere heller. Älskling beställde pizza tillslut, och det kändes verkligen bättre efter jag ätit nästan hela. Pizza is the shit när man är bakis :)
 
Kände mig nästan lite småbakis på jobbet i onsdags också. Var seg och trött hela dagen. Hade väldigt mycket att göra också. Trodde vi skulle få det lugnt nu efter nyår, men icke. Ännu mer har det varit både igår och idag. Skönt med helg nu.
 
Träffade Ewe efter jobbet idag. Vi gick till Svea Vaccin för att få Dukoral som ska hjälpa till en viss del mot Kolera & ETEC-turistdiarré. Fick med oss 2 doser hem. Har precis tagit den första. Andra blir om 1 vecka. Hoppas verkligen inte att jag blir magsjuk nu :P Har alltid otur och fått biverkningar när jag tar vaccin. Sist när jag och Johan tog mot Hepatit A+B blev jag febrig och fick ont i kroppen. Men peppar peppar!
 
Imorgon ska vi på middag hos Johans föräldrar. Då blir det kalkon :)
 
15 dagar kvar till Thailand!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Snart åker vi! :D

2013-01-04 @ 22:09:18
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0