Dreaming away..

Bara 6 dagar kvar!
 
Tänka sig, om en dryg vecka ligger vi vid poolen/havet och solar i Patong i Thailand. Det ska bli så jäkla underbart skönt. Jag behöver verkligen semester och framförallt SOL! Har nog inte gått utan sol såhär länge som nu. Innan bruka jag sola solarium men har sluat med det.
 
Har en del att göra innan resan. Har reserverat baht på Forex. Tänkte växla in för mig och Johan. Ska hämta ut dem på torsdag efter jobbet. Ska handla lite på apoteket också, bland annat solskydd och alovera. Funderar på att köpa varsin ny handduk till oss på rean.. om det fortfarande är det på Hemtex eller Åhlens.
 
Måste börja packa väskorna också. Ska inte ha med så mycket kläder då jag tänkte handla lite där. Så det blir mest sommarkläder och undisar. Kanske bra om man gör en packlista så man kan pricka av allt man behöver ha med sig :)
 
Igår åkte jag hem till Ewe och Micke. Hade filmkväll/thaikväll. Camilla och Miranda kom också. Vi såg först The Beach med Leonardo DiCaprio. Efter den såg vi En Gång i Phuket. Var hemma igen vid halv 1 i natt.
 
Sov ganska länge idag. Vakna av att Johan ringde vid 11.30. Han hade gått upp tidigare och gått en promenad medans jag sov vidare.
 
Har inte gjort speciellt mycket idag mer än tvättat.
 
Tänkte träna måndag, tisdag och onsdag.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag har alltid packlista, det är så bra :) Går fort att packa då o så behöver man inte va orolig över att glömma nåt

2013-01-13 @ 22:04:23
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0