But we'll return to paradise again

Redan gått en dryg vecka sen vi kom hem från Thailand. Längtar tillbaka. Vill ha sol, bad, drinkar och paradis igen. Så jäkla deprimerande att vara hemma i Sverige igen. Trodde det skulle slutat snöa men icke. Värsta snöstormen när jag gick från jobbet idag. Det är lite varmare men fortfarande kallt.
 
Hade en riktig deppdag i onsdags. Ville bara gråta, vilket jag gjorde också. Och nu har Johan fått nytt schema också, så han jobbar nätter nu. Ska sova utan honom 6 nätter i rad. Fan vad tråkigt rent ut sagt! Hatar att vara i från honom så mycket. Vi träffas ju inte mer än 1 timme när jag kommit hem från jobbet. Nu är det ioförsäg helg, så då blir det några timmar till.. men han kommer ju sova från ca 8 på morgonen till typ 14-15. Inte speciellt kul.. Hoppas han får bättre schema sen..
 
Så idag ska jag sitta och deppa i min ensamhet. Tänkte kolla lite serier och nån film. Kommer antagligen somna i soffan, som jag gjort alla andra kvällar sen vi kom hem från resan..
 
Det var verkligen den bästa resan. Jag var lycklig!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag har känt precis likadant, skitdeppig sen vi kom hem. Har bara velat gå o lägga mig så fort jag kommit hem ;/

2013-02-08 @ 19:16:52
URL: http://ewees.blogg.se
Postat av: Rebecca

gilla första bilden :) härligt!

2013-02-11 @ 18:54:52
URL: http://rebeckhaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0