23-02-2013

Himla skönt med helg! :)
 
Har bara jobbat hela veckan som vanligt. Var och tränade i torsdags med Emelie. Vi gick på ett Shape pass. Var ett tag sedan, så nu har jag träningsvärk som bara den. Men det känns skönt att komma igång med träningen igen. Beach 2013 here we come!
 
Efter jobbet igår köpte jag med mig en grillad kyckling, tittade på senaste Supernatural. Sen börja jag göra mig iordning för att åka till Antonias inflyttning/födelsedagsfest i Duvbo. Johan kom hem från jobbet vid 19.30. Sen åkte jag vid 20.30.
 
Killen längst till höger var först på Micke, sen mig och sist Robban. Vi tror han var Bi :P
 
Mötte Erik i tunnelbanan vid Duvbo. Vi var inte först som vi trodde, utan Tomas och Aijan var redan där. Sen kom de andra några minuter senare. Väldigt liten men dock så mysig lägenhet. Snyggt inrett och mysigt område.
 
Vi förade innan utgång. Jag hade tänkt åka hem för de hade bestämt sig för att åka till Kristall inne i stan, men sen blev det ändrat till Grand Garbo i Sundbyberg, så jag följde med ändå. Nära hem sen :)
 
Blev en promenad dit, tog kanske max en kvart att gå. Klockan var väl närmre 23.30 när vi gick in. Var inte så värst mycket folk. Men det fylldes på. Dock var det mer förra helgen. Sen var det ju fredag, tror fler går ut en lördag. Alla är så trötta på fredagar.
 
 
Dansade och drack två GT's. Sen orka jag inte mer, så åkte hemåt precis innan stängning vid 02.30. Vaknade vid 12 idag men låg kvar till 13 :P Orka inte gå upp ur sängen. Så mysigt att ligga kvar i värmen.
 
Hade tänkt åka in till stan idag och träffa Emelie men har så jäkla ont i låren efter träningen så det blir hemmamys ikväll med Johan när han kommer hem från jobbet. Kanske ska laga nån god middag och överaska honom.. hm.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ni såg ut o ha kul :)

2013-02-23 @ 17:29:00
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0