17-02-2013

Nu är helgen nästan över.. igen! Man borde förlänga helgen med minst 1 dag. Vore grymt bra om man jobba tisdag till fredag, och var ledig lördag till måndag. Förstår inte varför man endast får 2 dagar ledigt. It sucks.
 
I fredags efter jobbet åkte jag först till Solna centrum och köpte "middag" till mig och Johan. Blev varsin Subway. Mums. Skulle kunna äta det varje dag. Men då skulle jag nog väga över 100 kg ;P
 
Sen tog jag bussen hem och invänta Johan som jobba till 19. Kolla färdigt på Jurassic Park 3. Sen zappa jag mellan kanalerna. Titta på senaste Supernatural avsnittet. Gick och la oss ganska tidigt. Runt 22. Johan skulle upp och jobba vid 9.55 så pussa hejdå på morgonen.

 
Jag sov till typ 12.30. Var länge sen jag sov så länge. Gjorde frukost och satt framför datorn till Johan kom hem vid 16. Sen blev det duschen och fixa sig för att åka in till stan och träffa Emelie och Joris. Hade bokat bord på Oyster Bar som låg vid Östermalmstorg. Var lite småskeptisk om jag skulle gilla maten eftersom de endast hade skaldjur på menyn. Men jag tog hummer soppan och gillade den skarpt. Och räkorna var grymt goda. Lätt att jag går dit igen och äter. Sen tog vi efterätt, creme brulee - typ den godaste jag ätit.
 
Efter restaurangbesöket åkte vi till Gamla stan och gick på en irländsk pub. Blev en kaffe med baileys och lite senare joina Tobbe och Robert oss. Tobbe bjöd på jäger shots. Det är verkligen inte gott alltså - men ändå dricker man det :P
 
 
Sen åkte vi vidare till Sundbyberg och gick på Grand Garbo. Har aldrig varit där förr och hört att det är en klubb för "äldre personer". Men det var väldigt blandad ålder och riktigt snyggt inrett. Inte alls som jag trott. Och de spelade bra musik vilket alltid är bra. Och drickan var ganska billig. Vi dansade och shottade tills de stängde vid 3 inatt. skönt att man hade nära hem sen. Johan hade inte somnat när jag kom hem. Stackarn var orolig för mig. Älski <3
 
Idag blir det att ligga i soffan hela dagen. Ny jobbdag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det var tur att jag inte följde med till restaurangen, jag äter inga skaldjur alls :P

2013-02-17 @ 16:39:49
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0