11-02-13

Monday night igen.
 
Helgen gick jätte snabbt. Fick vakna bredvid älskling i lördags, även om han fortsatte sova så var det mysigt. Gick upp och duscha, åt frukost och titta på serier. Sen pussa jag Johan hejdå för jag skulle träffa Ewe i stan kl 14. För en gångs skull hitta jag en del kläder. Blev en tröja, 3 linnen, 1 t-shirt, strumpor och ett bara hippie leggins som Johan kallar det :P
 
My new hippie panties with my "mupp smile" :D
 
Efter vår lilla shopping åkte vi hem till Ewe i Häggvik. Beställde nästan direkt take out. Blev en kebabrulle för mig. As länge sen jag åt en. God men inte lika god som kebabstället hemma hos mamma! Vi kolla först på en thriller - Elsewhere med Anna Kendrick från Twilight filmerna. Helt ok film, fast slutade väldigt dåligt.
 
Sen blev det lite Melodifestivalen. Inga bra bidrag alls. Var inte så värst intresserade heller. Sen börja vi kolla på en Westlife konsert men tröttnade efter 3 låtar, har verkligen inget tålamod till att se på sånt längre :P Så vi såg en film i stället. 10 Years med Channing Tatum. Handla om en klassträff. Inget speciellt, titta mest för att Channing var med ;) Dock orka vi inte se klart den.. Blev ganska trötta, tror vi somna redan vid 23.30, i alla fall jag.
 
 
Sov till drygt 10. Laga äggröra till frukost och titta färdigt på filmen. Sen åkte jag hemåt. Johan sov fortfarande. Vaknade vid 14. Blev mys till han gick till jobbet igen vid 18. Laga makaroner och fiskpinner till middag och matlåda. Jag orkar verkligen inte anstränga mig när jag ska laga mat till mig själv. Men måste försöka bättre mig, kan inte äta så dålig mat, speciellt om jag vill bli fit till sommaren.
 
Måste sätta igång med träningen ordenligt nu också. Har bokat in några klasser med Emelie nästa vecka. Men tänkte redan imorgon träna, även om det är fett tråkigt att träna själv. Man blir ju piggare vilket jag behöver just nu. Är trött hela tiden, speciellt på jobbet. Sitter och gäspar nästan hela tiden.
 
Nepp nu ska jag kolla film innan läggdags :) God natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Om man ändå fick sova mer..!

2013-02-11 @ 21:37:53
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0