Jag har inget mer än min tankar

Nu är det bara 2 veckor kvar att jobba, sen får jag en veckas ledighet som jag ska spendera nere i Skåne med familjen :)
 
Förra helgen var jag nere i Skåne för att fira Nova som fyllde 4 år. Hon fick massa presenter, sen åt vi julmat och åt tårta efteråt. Hann träffa pappa också. Sen åkte jag hem igen i söndags.
 
 
Veckan som gått har jag jobbat som vanligt. I tisdags blev det en fika med min ex-kollega Emelie i Solna Centrum. Kul att träffas och bara prata massa. Vi tittade runt lite i affärer också, men jag hitta inget.
 
Tränade med Ewe i onsdags, det blev ett Indoor-walking-pass på 45 minuter. Var riktigt kul. Ska lätta boka det igen. Sen i torsdags träffa jag Emelie (Nyström) i stan. Jag ville hitta något nytt att ha på mig till julfesten på jobbet. Höll nästan på att ge upp, men efter ungefär 1 timmes letande hittade jag ett fint linne med lite strass på. Sen åt vi på Broken med Joris.
 
Igår var det dags för julfest på jobbet. Först blev det lite mingel med champagne och snacks, sen åkte vi en buss till Kung Carls Bakficka som ligger på Stureplan. Blev serverade det klassiska julbordet. Ganska okej mat faktiskt. Sen dela vi några snaps var, blev lite för många för vissa ;) 
 
Sen försökte jag och Jennifer få igång dansgolvet. Tror vi dansade non-stop i 3 timmar. Och jag hade mina höga skor.. igen! Sist jag var ute hade jag dem också och det slutade med ryggont i 3 veckor. Hoppas inte jag får det igen. Men vi hade i alla fall kul. Så kul att se alla släppa loss från jobbet. Sen spela de låten "Boten Anna" och fick in mig i mitten, så pinsamt :P
 
 
Jag var hemma vid 1 i natt. Var så himla trött och hade ont i fötterna. Tror jag somnade direkt. Sov till halv 1 idag. Lagom utvilad. Åt frukost sen har vi haft tvätttid mellan 14-18 idag. Hämtade ut min nya iPhone 5s också. Än så länge är jag nöjd. Nu ska jag bara få mitt nummer flyttat från telia till 3 också. Det ska vara fixat på måndag. 
 
Ska chilla resten av denna lördagskvällen som är kvar. Sen imorgon blir det julshopping med Ewe.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Det är så himla kul att festa med kollegorna :)

2013-12-08 @ 14:52:11
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0