Do what U want

Nu är det bara några dagar kvar tills Julafton. Hösten har gått så himla fort. Och det känns inte som vinter, som det borde vara nu. Snarare en kallare höst. Jag är glad så länge snön håller sig borta i alla fall.
 
Jobbar bara en dag till sen är jag ledig ända till nästa torsdag. Åker till Skåne imorgon för att fira julen där. Det kommer bli första på över 2 år. Förrförra julen åkte jag och Johan till Kanarieöarna och förra julen firade vi den med Johans familj. Så det ska bli extra mysigt och kul att spendera denna julen med familjen <3
 
 
Har kommit igång lite lätt med träningen. Har gått på några pass med Ewe. Senast var igår, det blev ett In-door walking pass på 45 minuter. Var riktigt trögt för mig, men det kändes bra efteråt. Hoppas de börjar med Spinning snart också.
 
Får väl önska alla en God Jul :) Vi hörs innan året är slut, förhoppningsvis!

Kommentarer
Postat av: Ewe

God jul darlo! <3

2013-12-20 @ 14:18:09
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0