All that matters is you

Då var årets julhelg över också. Nu återstår bara några få dagar på detta året. :)
 
Julen spendera jag nere i Skåne. Träffa hela tjocka familjen, utom min bror. Var första i Skanör och träffa mormor, kusin och morbror. Sen åkte vi till Tomelilla och träffa syrran med sin familj. Orkar inte skriva i detalj vad vi gjorde och vad vi åt. Men det var det vanliga i alla fall. Var mysigt och framförallt kul att träffa Neo och Nova <3
 
Sedan åkte jag hem i torsdags. Skulle ju upp och jobba i fredags. Var ganska skönt med bara en arbetsdag, sen var det helg igen :)
 
 
I lördags var jag i stan och shoppa med Ewe och Miranda. Vi hitta alla ganska mycket på rean. Sen åkte vi hem och gjorde iordning oss sen in till stan igen och tog drinkar på T.G.I. Fridays vid Stureplan. Det var jag, Ewe, Miranda, Emelie, Camilla och henns pojkvän Erik. Vi var lite taggade på att gå ut, men sen nyktra vi till och blev trötta så vi åkte hem istället. Får köra en hel utekväll nån annan gång :)
 
 
Idag har jag och Johan varit på Ikea och köpt en ny byrå. Det var helt crazy där inne. Kryllade med folk, tur att vi visste vad vi skulle ha sen bara ut där ifrån. Sen blev det ett stop vid Media Markt. Köpte en tv till sovrummet. Har hållt på sedan 15.30 och byggt ihop den jäkla byrån, men nu är det klart och snyggt blev det :)
 
 
Imorgon är det jobb igen. Sen ledig tisdag och onsdag, jobba torsdag sen ledig fredag.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag vill dricka Oreo-drink från Friday's igen, mums :D

2013-12-30 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0