Sicko

Jag har så dåligt immunförsvar. Nu har jag gått och blivit förkyld. Förra veckan var jag magsjuk. Dock har jag inte varit förkyld på ett tag, så jag undra precis när det skulle slå till igen. Folk har varit lite små förkylda på jobbet, så jag har väl blivit smittad av nån.
 
Fick gå hem tidigare igår från jobbet. Mitt huvud kändes 10 gånger större och jag var inte speciellt pigg. Så jag åkte hem och la mig i soffan. Somna till en stund. Sen åkte Johan i väg på kryssning. Var tänkt att jag också skulle med men jag hade inte klarat av massa fyllon när jag mådde så dåligt. Så jag kurra ner mig under täcket i soffan och titta på film. Var svårt att sova i natt. Vaknade var 3:e timme för att jag var helt täppt i näsan. Jätte irriterande.
 
Har inte gjort speciellt mycket idag. Tittat på film, och städat.. Gjorde fint i badrummet och sovrummet. Sen invänta jag Johan. Kände mig så ensam och övergiven i natt :P Skönt att ha honom hemma igen i alla fall.
 
Imorgon ska vi nog åka in till Solna Centrum eller stan för att shoppa. Känner mig shoppingsugen och behöver verkligen nya kläder. Speciellt toppar, tröjor och ett par nya jeans. Lite undisar också.
 
Hoppas vädret är bättre till imorgon. Idag har det mest regnat. Och imorgon är det första september. Nu har jag snart bott i Stockholm i 3 år. Tiden går fortare än vad man tror. 
 
Måste föresten köpa en ny mobil. Min har blivit jätte seg, hakar upp sig hela tiden och tar inga bra bilder. Funderar på att uppgradera mig till en iphone eller kanske en Samsung. Fast det får bli när min nuvarande inte funkar alls. Måste hålla lite i pengarna :)
 
That's it for now.
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Köp en Samsung Galaxy S4 :)

snygg ny design btw!

2013-09-01 @ 12:15:47
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0