I can

Bara 3 dagar kvar av min semester :( Jag vill ha mer!
 
Har haft en ganska bra semester i alla fall. Första veckan var vi i Cypern. Lätt att jag åker dit igen. Helt underbar atmosfär och vädret är typ alltid bra där. Andra veckan flög bara förbi. Gjorde typ inget, vilket jag ångrar lite nu. Träffade Ewe och gick på bio var typ allt, sen var jag bara hemma. Vädret var ganska dåligt också.
 
 
Denna veckan har heller inte hänt så mycket. Var på AW med jobbet, fast jag har semester, i onsdags. Och idag var det tänkt att vi skulle åka till landstället, men det blev ändrade planer. Vi åkte till Vaxholm över dagen i stället. Tog båten över, gick runt lite, sen blev det middag och mjukglass till efterrätt. Sedan tog vi bussen hem till Stockholm igen.
 
Imorgon ska vi nog till Gröna Lund. Var ett tag sedan jag var där. Vore kul att bara gå runt och kanske åka nån karusell. Miss Li spelar också klockan 20.00.
 
På lördag blir det en smygvisning av The Conjuring klockan 23.00 med Emelie och Joris. Lite småläskigt att se sånna filmer på bio men det är bättre stämning. Får be Johan möta mig sen vid tunnelbanan!
 
Nu ska jag fortsätta njuta av min ledighet :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vaxholm såg härligt ut :)

2013-08-20 @ 18:51:54
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0