Home again

Nu är vi hemma igen från Cypern. Har varit en riktigt solig och avkopplande semester.
 
Vi åkte med Solresor, som var första gången för mig. Helt okej byrå. Dock gilla jag inte flygplanet och landningen både till Cypern och hem till Stockholm var jobbiga. Sen var det nån jäkla luftgrop eller nåt så hela planet hoppa till på hemvägen. Riktigt läskigt :/
 
 
Hotellet vi bodde på var överlag bra. Rummen och poolen var bra, mindre bra var maten som inte var god alls. Vi hade köpt till så vi hade frukost varje morgon men det var ingen höjdare alls. Och underhållningen på hotellet var lite skrattretande.
 
Men jag gillade Ayia Napa. De hade bra utbud av nästan allt och maten var för det mesta väldigt god. Det var en riktig partystad. Vi åkte typ hem när alla andra skulle ut och festa så kändes lite konstigt, men å andra sidan åkte vi inte dit för att festa. Och stranden - nissi - var riktigt fin. Sen åkte vi ut med en catamaran båt och sola o bada vilket var riktigt härligt.
 
Jag kommer definitivt åka tillbaka. Men då vill jag bo närmre centrum.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vafan va du tvungen o skriva det där om planet :O grr
Vi åker på partyresa dit nästa år!!

2013-08-06 @ 19:11:13
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0