Just give me a reason

Fredag härliga fredag! :)
 
Ledig i måndags, jobbat resten av veckan. Allt har rullat på som vanligt. Lite små stressigt på jobb, men inget vi inte klarar av! Men skönt att få lite helgledigt nu. Ska bara ta det lugnt tänkte jag, spara pengar vet ni :)
 
Träffade min föredetta kollega Emelie i onsdags över en fika. Var kul att träffas igen och höra hur allt var. Sen igår var jag och träna med en annan Emelie ;D Gick sisådär. Måste få tillbaka min motivation som jag hade för typ 2 år sedan! Men jag har lovat Johan att börja springa/gå med honom sen när det blir varmare. Måste köpa ett par nya skor bara.
 
Imorgon blir det stan för att träffa Tessan och fika en stund. Var längesen vi träffades på tu man hand. Vet inte vad vi hittar på till kvällen.. Kanske går ut med Emelie och Joris. Eller bio med Johan? Hm.. jag får fundera ut något :)
 
Trevlig helg på er i alla fall.
 
Beställt en ny vårjacka! Hoppas den blir bra! :D
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Snygg jacka =)

2013-04-05 @ 22:10:10
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0