I never find the words to say

Snart är det helg igen! Skönt.. blir nog en lugn helg. Känner mig inte alls party sugen. Har inte varit det sen nyår. Men det kommer nog tillbaka sen när våren/sommaren närmar sig. Alla grillningar och mys i parker :D
 
Har inte hänt så mycket. Bara jobbat på som vanligt. Typ det ända jag gör just nu.. Och har smått kommit igång med träningen. Var på Bodypump med Emelie i tisdags. Grymt kul, dock har jag träningsvärk. Måste börja träna regelbundet så jag slipper denna värk.
 
Igår efter jobbet blev det bio med Emelie, Joris och Miranda. Vi såg Oblivion med Tom Cruise. Den var faktiskt ganska bra. Lite små seg i början men blev mer och mer spännande.
 
 
Tänkte nog träna imorgon efter jobbet om inget annat kommer upp. Sen på lördag blir det nog att hitta på något kul med tjejerna. Var längesen jag träffa alla :)
 
Längtar till Midsommar nu! Då tänkte vi fira med hela gänget ute i skogen utanför Åkersberga :D
 

Kommentarer
Postat av: Ewe

Ja midsommar kommer bli kul :)

2013-04-12 @ 13:12:42
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0