Girls girls girls

Blev en lugn helg igen :) Ganska skönt måste jag säga.
 
Idag blev det en fika i stan med tjejerna. Var roligt att träffas och skvallra lite. Gick till Coffehouse by George, satt säkert där i 2 timmar. Sen gick vi till Gallerian för att leta efter en skinnjacka till Camilla. Vi hitta en tillslut på Kappahl. Riktigt snygg, Camilla passar som biker-girl ;) Sen tog vi varsin glass innan vi skildes åt.
 
Dags att jobba igen imorgon. Skulle varit väldigt skönt att vara ledig måndagar. Dom är alltid lika tråkiga. Tisdagar också, sen vid onsdagar brukar det gå snabbt sen är det helg igen. Känner att jag vill ha semester nu! Orkar inte vänta.. 15 veckor till. Usch låter verkligen långt tills semester :P som tur är har jag fått typ 2 fredagar ledigt plus att det är några röda dagar framöver.
 
Camilla och jag :) (Tagen från Ewes instagram)
 
Just nu ser jag mest fram emot att åka till skåne och träffa familjen, vi åker den 26 april. Sen efter det blir det Midsommar, kommer ha hur roligt som helst. Underbara vänner, grilla, musik, bada, vara uppe hela natten lång.
 
Har suttit och kollat på allt för många hundannonser i helgen känner jag, satt typ hela dagen igår och lite idag. Har försökt leta efter en ras som skulle passa oss, och har hittat några. Men dock bestämde jag mig för att det får bli långt fram i tiden. Just nu har vi inte råd eller plats för en hund. Men sen OM vi skulle flytta till större lägenhet eller hus så ska vi definitivt ha hund ;) Men inte just nu i alla fall. Känner att jag vill lägga mina pengar på annat just nu, som resor till exempel. Måste hitta en bra resa till mig och Johan i sommar. Är ganska sugen på Kroatien eller Turkiet. But we'll see.
 
Nu ska jag fortsätta se 3:e (eller 6:e) delen av Star Wars. Good night ya'll.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Varför Turkiet? Då får du ju dras med massa slemmiga turkar :P

2013-04-15 @ 07:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0