22 april 2013

Snart är april månad slut och redan maj nästa vecka. Kan knappt fatta att nästan halva året har gått. Synd att det är typ kallt 10 månader om året :( vill verkligen ha sommar nu! Står inte ut med kylan längre.
 
Det har blivit varmare men det är fortfarande kallt, så jag pendlar mellan vinterjacka/vårjacka fortfaranade. Det jobbiga är att det är varmt mitt på dagen men på morgon och kväll är det svinkallt. Måste verkligen hitta en ny vårjacka också. Känns så tråkigt att ha samma som förra året. Ska leta lite vid löning.
 
Från i lördags i Gamla stan/Slussen
 
I helgen träffa jag min kusin Jenny. Hon är i stan för jobbintervju. Hoppas hon får det :) Vi fikade i lördags, sen på kvällen gick vi på bio. Johan följde med också. Innan filmen åt vi på Kungshallen.
 
Filmen vi såg var Warm Bodies. Lite annorlunda zombie film :P Väldigt charmig och smårolig.
 
1 jobbdag avklarad nu, bara 3 kvar. Är ledig på fredag för då åker jag och älskling till Skåne och hälsar på min familj. Ska flyga för första gången ner till Malmö, har ju bara åkt tåg innan. Förstår inte riktigt varför jag inte valt flyg framför tåg, tar ju endast 1 timme, annars med tåg 4-5 timmar. Man tjänar tid i alla fall vilket är bra om man bara ska vara där över en helg :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Längtar till valborg :)

2013-04-22 @ 20:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0