Oh sweet child of mine

Lördag eftermiddag.

Jag vakna tidigt för en gångs skull. Och helt av mig själv! Vakna typ kvart över 9. Gick och la mig ganska "tidigt" igår, vid 23. Sov som en stock, fast vakna en gång vid halv 5 imorse. En sak fattar jag inte hur Johan kan gå och lägga sig senare än vad jag och sen gå upp tidigare än mig. Förstår inte hur han orkar :P

Från förra söndagen, derby mellan Djurgården och AIK :)

Men i all fall, vi gick ut direkt när jag vaknat. Gick ända till Sundbyberg. Skön power-walk, och inte så mycket folk ute. Gick först till Systembolaget sedan till Willys. Haha var så kul, jag skulle ha Resorb (aka bakistabletter) så går jag in på Apoteket med systempåse och frågar kassörskan var man hittar det. Hon titta lite snett och sen visa hon mig till hyllan, lite kul faktiskt :P

Har ätit en lätt frukost och duschat, nu ligger jag bara och myser i soffan. Ska göra mig iordning vid 16 tänkte jag. Det är ju inflyttningsfest hos Tomas och Aijan vid 19. Jag och Johan tänkte äta på restaurang innan vi drar dit. Mys och party lördag ;D

Nu är det bara 118 dagar kvar! :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha, "bara" 118 dagar :P
Have fun ikväll o glöm inte kameran! ;D

2012-09-22 @ 16:00:36
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0