Inflyttningsfest

Igår var det inflyttningsfest hos Tomas och Aijan (som flytta in). Först åt jag och Johan middag på en asiatisk restaurang i Sundbyberg. Var typ bland det godaste jag ätit. Det var en stor buffe med massa olika maträtter. Tog två gånger var, så vi blev mätta och belåtna efteråt :D Kosta bara 109 kr också.
 
Efteråt åkte vi vidare till Alvik. Var riktigt kyligt ute också. Måste börja använda höstjacka snart! Vi var först på plats. Var framme typ kvart över 7. Sen trilla folk in en efter en. Var lite stelt i början men sen kom alla igång med dansandet. Tyckte det blev en lyckad inflyttningsfest. Alla hade roligt och var glada.
 
(Glömde ladda kameran så det fick bli halvkassa mobil foton! ;)
 
Vid 2 tiden blev vi "utslängda", och vi var tvugna att gå ändå till tunnelbanan, bussen gick bara en gång i timmen, så det blev en långpromenad i natten. Roberts GPS lurade oss så vi gick en liten omväg, men kom ifatt de andra. Jag och Johan var hemma vid halv 4 kanske. Käkade lite och titta på tv innan vi somna sött. Tog en resorb innan jag la mig. Underbar tablett som gör att man slipper vara bakis. Jag drack rödvin hela kvällen så jag var lite orolig att jag skulle vara jättebakis dagen efter, men icke som tur var.
 
Vaknade vid 13 tror jag klockan var. Åt frukost och satt vid datorn ett tag. Sen gick vi en promenad till Willys och handla lite. Blev lövbiff till middag.
 
Nu ligger jag bara i soffan och myser med tända ljus som luktar äpple! Tänkte se nån film senare. Jobb imorgon igen som vanligt. Sen nästa helg blir det kryssning.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Längtar till kryssningen, fan va vi ska röjja :D

2012-09-24 @ 14:48:17
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0