Natten är vacker, du är som natten

Har varit en mysig helg.
 
Veckan som gått har jag jobbat som vanligt. Träffade Emelie en stund i tisdags. Hon handla ny jacka sen åt vi middag på Wagamama och avsluta med en glass på McDonalds på Centralen innan vi åkte hem på olika håll.
 
I torsdags träffa jag Ewe i stan. Gick till Cubus som hade 30% på alla kläder. Hitta inte så mycket, köpte lite underkläder och smink. Sen blev det lite på apoteket också.. hudlotion och sånt som man behöver nu när det är kallt. Blir ju så torr om huden.. Ewe handla lite på Gina Tricot sen tog vi en liten fika på Espresso House i Gallerian och prata lite skit. Alltid lika kul.
 
I fredags efter jobbet blev det bio med Emelie. Såg nya Skyfall (Nya Bond-filmen). Var bättre än vad jag förväntat mig. Lite kul att de dela ut en gratis android mobil i publiken.. synd bara att det var en gammal gubbe som vann den! Han verka inte vilja ha den, tog inte ens emot blommorna han fick. Tråkfis!
 
Var hemma vid 22 tiden. Johan låg i soffan och sov. Jag fick lite städ fnatt så jag röjde undan innan vi gick och la oss vid 23. Vakna vid 10 igår.. Sega mestadels av dagen sen vid halv 4 åkte vi till Sickla och möte Emelie. Vi skulle ha film kväll hemma hos henne. Gick först till Sats där jag blev medlem. Nu jävlar blir det hård träning innan Thailand!
 
 
Sen gick vi vidare till ICA och köpte lite onyttigheter och sedan vidare till Texas Burger som vi tog med oss hem. När vi kom hem till Emelie var Ewe och Micke redan där, de hade tagit bilen.
 
Åt medans vi titta på första filmen som var Mission Impossible Ghost Protocol. Var ganska OK för att vara en Tom Cruise film. Sen blev det Unknown med Liam Neeson. Spännande film.
 
Klockan blev väl närmre halv 11 när vi åkte hemåt. Fick åka med Micke och Ewe i bilen så vi kom hem fortare även fast det blev kanske nån omväg och det var massa trafik i Solna pga invigningen av nya Friends Arena.
 
Idag har vi varit inne i stan och handlat outfit till Johan för Halloween festen som är på fredag. Sen köpte vi lite annat smått gott. Har varit på Willys och handlat massa mat inför veckan också. Beställde tågbiljetter ner till Skåne helgen mellan 23-25 november. Ska låna med en kamera så jag kan filma nu Neo har uppvisning :)
 
Nu ska vi laga mat och mysa med nån film. Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0