Helgmys

Äntligen helg igen :)
 
Förra helgen blev jag sjuk. Tror det var vaccinet. Fick ont i kroppen och kände mig febrig. Hade noll energi. Bara att gå till affären var superjobbigt. Så jag låg mest i soffan hela förra helgen och titta på tv-film-serier. Var hemma i måndags från jobbet också. Kände mig inte 100%-ig så det var bara att vila.
 
Tisdagen och onsdagen kändes som de längsta dagarna jag jobbat. Dagen ville liksom aldrig ta slut och timmarna gick super långsamt. Och sen när jag kom hem hade de rivit vårt tak i badrummet :( Vår granne har ju fått nån mögel eller något ovanför oss så de var tvungna att riva lite av vårat tak för att flytta hans golvbrunn. Ser läskigt ut att titta upp när man sitter på toan :P
 
 
Förhoppningsvis är de bara kvar nästa vecka också sen är det klart. Hoppas jag. Så jobbigt att städa efter dom varje dag de varit här. Golvet blir som sandpapper efter de rivit. Så jag har moppat golvet varje dag nu.
 
Idag vakna jag ganska tidigt. Runt 8 tiden fast låg kvar i sängen till halv 10 och myste med älskling. Sen begav vi oss ut på en fin morgon promenad. Var kallt men skönt i solen när den värmde. Sen blev det en runda in till Willys också. Tänkte laga egna hamburgare till middag.
 
Får se om vi hittar på något annat senare idag/ikväll..

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag vill också ta en höstpromenad, skönt :)

2012-10-13 @ 17:54:00
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0