When you've found that special thing You're flying without wings

Nu är helgen förbi igen.
 
Varit en lugn och skön helg i alla fall. Har mest regnat så jag har mest varit inne och tittat på film och serier. Mysigt på ett sätt men deprimerande på ett annat sätt. Satt och velade om jag skulle hänga med ut igår med de andra, men det blev tillslut hemma i soffan i stället. Kände mig trött och hängig, plus att jag måste verkligen spara pengar.
 
Var i Solna Centrum med älskling idag. Köpte en höst/vinter jacka. Var först på Stadium och prova en mörkblå jacka jag sett på deras hemsida, men den var inte lika snygg IRL, så vi gick vidare till Team Sportia och jag hitta direkt en grön mysig jacka. Var nedsatt pris på den också så jag slog till och köpte den. Var dock tvungen att ta lite från mitt sparkonto, men det för jag över igen när jag får lön. Så nu behöver jag bara lite tjock tröjor sen är jag redo för hösten/vintern.
 
 
Tänkte jag skulle beställa tågbiljetter också. Ska åka ner till Skåne i slutet på november. Får se om jag får med Johan också. Nova fyller år och Neo ska uppträda. Han har gått på break dance lektioner, så de ska ha uppvisning. Ska bli kul att se :) Måste låna med en bra kamera då så jag kan filma! Tur att man jobbar på Nikon ;)
 
Jobb i veckan som vanligt. Och lön på torsdag. Ska träffa Ewe då också! Sen måste jag nästan skaffa mig ett gymkort. Har mindre än 3 månader på mig att gå ner några kilon innan Thailand.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha jag vill se Neo dansa breakdance =D

2012-10-22 @ 19:55:10
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0