041012

 
Idag har Johan och jag varit och vaccinerat oss mot Hepatit A och hepatit B. Ska ta 2 sprutor till sen är vi skyddade i ungefär 15-20 år. Ska även ta Dukoral mot magsjuka, fast det skulle vi ta senare. Allt för Thailand :D Min arm är lite öm just nu, känner mig mest trött i den. Kommer nog inte sova på den i natt i alla fall.
 
Imorgon är det äntligen fredag och helg.. igen! Skönt. Efter jobbet ska jag träffa Johan i stan, äta middag på en av våra favorit restauranger. Sen blir det bio efteråt. En traditionell dejt helt enkelt :)
 
Från förra helgens kryssning med bästa kompis gänget <3
 
Funderar fortfarande om jag ska köpa ett par stövlar jag hitta förra helgen. Dom var så snygg och viktigast av allt, sköna att ha på sig och gå i :) Inte ofta man hittar ett sånt par. Kosta dock 1200 kr. Har egentligen inte råd att köpa dom nu, men jag är orolig om jag väntar att de ska ta slut :( Får fundera vidare.
 
Nu ska jag snart sova i nybäddat :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håll tummarna att jag inte får hepatit, har inte råd med sprutorna :D haha

2012-10-05 @ 08:39:18
URL: http://ewees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0