So much to look forward to

Det har varit en fartfylld vecka än så länge. I måndags jobba jag som vanligt, i tisdags efter jobbet blev det bio med Emelie, Ewe och Helena. Vi såg en svensk komedi som har biopremiär nångång i juli. Cockpit hette den, med Jonas Carlsson. Den var verkligen rolig och över förväntan bra. Så den rekomenderas att ni ser sen :)



Igår efter jobbet träffa jag Emelie i stan som skulle leta efter ett par nya jeans på JC. Hitta ett par tillslut, gick lite i olika affärer. Sen åt vi yoghurt glass i gallerian. Jag prövade massa skinjackor i affären bredvid Holister. Är verkligen sugen på att köpa en. Hitta flera stycken som jag gilla. Synd att dom kostar typ 2000 kr. Men det är säkert värt att investera i en. Får spara ihop :P

Var hemma vid 20. La mig i soffan och slappa framför tvn tills Johan kom hem. Somnade ganska snabbt för jag var riktigt trött.

Har föresten beställt en ny dator till mig själv. Min laptop börjar bli gammal (mer än 3 år) så det är dags för en ny. Blev en ASUS från NetOnNet. Dock kommer jag inte få den fören i slutet av maj/början på juni. Något att längta efter.



Beställde även precis hotellrum till mig och Johan i Göteborg. Vi är ju ett gäng som ska åka ner och gå på Liseberg i sommar. Åker en tidig lördag morgon och spenderar hela dagen på Liseberg, övernattar sen åker vi hem igen på söndagen. Hoppas bara det blir fint väder! *längtar*

Imorgon tänkte jag åka in till stan efter jobbet och kolla runt lite. Sen åker jag nog hem och tar det lugnt. Blir antaligen "Korvfest" hos Danne på lördag.

Och på måndag ska jag upp väldigt tidigt för att åka till Arlanda. Åker till Norge med jobbet för Kick-off. Kommer hem igen på tisdag kväll. Jobbar halvdag på onsdagen, ledig torsdag sen jobbar vi fredagen. Ska bli riktigt kul att komma bort lite med kollegorna :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Massa kuuul! :) Ska bli grymt med Liseberg

2012-05-10 @ 19:24:52
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0