I've been trying to reach you 'cause I got something to say

Monday night.

Helgen som varit har varit lugn och skön, men framför allt väldigt varm. Äntligen är våren (nästan sommaren här)!! Har sovit länge, ätit gott och varit ute i det fina vädret med mannen jag älskar :) Blev en bio i lördags också. Vi såg The Dictator med Sacha Baron Cohen och Anna Faris. Inte så värst bra som den verkar när man ser trailern. Har aldrig gillat hans filmer. Tycker han är lite too much. Så det blir att inte se fler filmer med honom. Vi var på bion vid Näckrosen. Har blivit lite av ett stammis ställe nu. Mysig och liten bio, nära och bra hem sen :)



Idag var det tillbaka till jobbet. Hade en del att göra, mycket pappers arbete. Ett jobb som vanligtvis brukar ta 3 timmar tog istället 6 timmar. Nästan hela arbetsdagen. Fick hjälp av Alvaro med packning så jag kunde göra annat också.

Tog bussen hem, gick halva vägen hem. Köpte med mig en grillad kyckling. Känner inte riktigt för att äta idag. One of those days. Önskar jag kunde känna så varje dag så jag kunde bli av med några kilon ;)

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Håller på att ladda ner massa filmer med Chris Klein. Min nya obsession! :D Ibland får jag ryck och blir besatt av en skådis och måste bara titta igenom alla filmer han/hon varit med i. Så nu har jag en del att titta på för hela veckan. Passar bra också för att Johan jobbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag tycker man har fler känner-inte-för-att-äta-dagar när det är varmare, nice det ;D

2012-05-21 @ 20:56:50
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0