And you, have proved, to be a real human being

Ledig idag då det är Kristi Himmelsfärdsdag. Jobbade bara halvdag igår. Har varit i Norge på Kick-off med jobbet måndag och tisdag. Gick upp halv 5 i måndags, och det var verkligen inte lätt, ville bara ligga kvar i vår varma säng bredvid Johan.

Hade beställt taxi dagen innan så den kom klockan 5. Tur att jag hade packat dagen innan också. Hade inte hunnit annars. Sen åkte vi vidare till Kista där jag plocka upp Linda, sedan åkte vi till Arlanda. Vi var bland de första. Såg Emelie i säkerhetskontrollen så vi mötes upp och åt lite frukost innan vi gick på planet.

Åkte SAS för första gången. De är ju typ som Norwegian, i alla fall flygplansmässigt :P eller hur man ska säga. Tog drygt 1 timme att flyga till Oslo. Väl där mötte vi upp med alla andra, bland annat Nikon från Danmark och Finland. Sen åkte vi buss till en ö som låg ca 1 timme utanför Oslo. Fick åka båt över förstås, var väldigt blåsigt så den gunga rejält :P




Sen hade vi föreläsning och aktiviteter hela dagen och på kvällen blev det god middag och uppträdande. Så himla roligt att se folk släppa loss rejält, speciellt dom man inte förväntar sig att göra det. Dansa och hade roligt fram till 01.00 på natten, sen var det läggdags, skulle ju upp tidigt dagen efter för mer föreläsning. Sängarna var otroligt sköna och jag älskade deras täcken och kuddar. Mys.

Innan vi åkte hem hade vi Movie time där vi fick se alla avdelningars filmer som visar vad vi gör. Var riktigt roligt att se alla. Tror nog att de flesta tyckte vår (service) var bäst. Fick i alla fall mycket beröm. Vi hade ju filmat själva och storyn var riktigt bra. Synd att vi inte fick något pris för det för då hade vi säkerligen vunnit ;)

Vårt plan gick 17.10, tog bara 45 minuter denna gången. Skönt att komma hem. Tog flygbussen hem, kostar bara 79kr :) Var hemma vid 19.30. Pussa på Johan sen hoppa jag in i duschen. Hämta ut min nya dator också så jag satt vid den hela kvällen. Älskar den!! Sen såg jag sista Desperate Housewives avsnittet. Mycket bra :D Kommer sakna det!!

Jobbade halvdag igår, hade väldigt mycket att göra. Kommer ha mycket att göra imorgon också. Plus att jag ska till tandläkaren klockan 11.00. Snabbt dit sen tillbaka till jobbet igen. Sen är det HELG!

Idag ska jag dansa Zumba med Ewe och Miranda inne i stan. Klockan 18 börjar det. Varar i ca 1 timme. Ska bli riktigt kul. Jag kommer göra bort mig väldigt mycket om jag känner mig rätt ;P

Kommentarer
Postat av: Ewe

zumba var kul! :)

2012-05-17 @ 21:35:40
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0