28.05.12

Fan va dålig jag är på att uppdatera. Blir bara 1 gång i veckan för tillfället. Men bättre än inget alls!

Förra veckan jobba jag på som vanligt. I fredags var det löning så jag träffa Emelie i stan efter jobbet. Var sjukt mycket folk. Fint väder och lön lockar fram svenskarna på stan. Sen var det massa Ozzy Osbourne fans som gick runt och drack öl.

Köpte 2 linnen på Bikbok eftersom de hade rea på allt. Sen åt vi på Kungshallen. Åkte hemåt vid 20. Var helt slut när jag kom hem. Tror jag somna ganska tidigt. I lördags jobba Johan 2 timmar på morgonen så jag vakna när han kom hem vid 11. Var skönt att få sova ut. Sen efter frukosten åkte vi till Solna centrum och shoppa lite. Köpte bland annat en skinnjacka på Vero Moda. Var riktigt snygg.

Sen åkte vi hemåt och jag gjorde iordning mig sen åkte jag till Emelie. vi gick och handla middag på Willys, som blev nån marinerad köttbit med klyftpotatis och Emelies hemmalagad sås. Riktigt gott var det. Satt och kolla på olika youtube klipp tills Eurovision Song Contest börja. Sen vid 21 kom Miranda också. Vi låg alla 3 under täcken och kolla på Eurovision.

arets forsta dopp

Tyckte det var bara rättvist att Loreen vann. De andra bidragen var ju inget bra alls. Var väl några enstaka som var okej men Loreen var helt klart bäst. Så nu blir det final i Sverige nästa år. Hade varit kul att se det live.

Miranda åkte hem efteråt, jag stanna kvar och sov över. Vi sov till halv 11 kanske. Klädde oss sen gick vi ner till ett Café vid Järla Sjö. Tog en buffé för 149 kr. Definitivt inte värt det. Var färdigköpta köttbullar och korv. Ingen dricka att välja, inte ens juice, eller några grönsaker. Det ända som var gott var våfflorna.

Efteråt satte vi oss vid bryggan och åt glass, lite senare joina Robert oss. Vi bestämde oss för att bada eftersom det var riktigt varmt ute. Nästan 25 grader ute. Jag var en badkruka och doppa bara benen. Men det var riktigt varmt i vattnet. Fick lite färg faktiskt. Brände mig lite på axlarna.

Skynda mig snabbt hem och duscha, sen åkte jag och Johan till hans föräldar för att äta middag och fira hans syster som fyllde år plus att det var morsdag. Var hemma vid 22. Gick och la oss direkt.

Till helgen ska vi till deras land och fixa inför midsommar :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Åh jag vill också bada! :D

2012-05-29 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0