You're my butterfly

Löööördag och time to party! Eller nåt.. :P

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och träffa Ewe och Emelie. Gick först och tog ut våra reserverade biobiljetter, sen kolla vi runt lite i affärer, jag ville ha något nytt till ikväll. Hitta ett linne. Efter det gick vi och åt på vårt stamisställe, Kungshallen. Blev som vanligt tacos för min del ;-) Love it.

Sen gick vi och fika på Bellmans och invänta Miranda. Hon kom tillslut när det var typ 10 minuter kvar tills bion skulle börja.. haha, tidsoptimist ;-P

Filmen vi såg var The Devil Inside. Fy fan säger jag! Den var fan nästan värre än Paranormal Activity 3. Hade sjukt ont i magen efteråt. Handlar i alla fall om en dotter som gör en dokumentär om sin mamma och exorcism. Väldigt jobbig film, vi satt och blunda alla 4. Blir typ 10 gånger värre med på bio, ljudet är högt som fan och folk skriker till. Var massa hoppa-till-scener. Nej detta är ingen film för er som är lättskrämda :-P Var tvungen att ringa Johan sen när jag skulle åka hem själv så jag hade nån att prata med.

Var hemma vid 22.30. La mig i soffan och titta på 2 avsnitt av Vänner. Var tvungen att få mina tankar på annat och skratta lite. Och då är denna serien den perfekta drogen! :-D

Somna i soffan och vakna till vid halv 2. Johan satt och spela som vanligt.. Jag gick in och la mig i sängen, sen kom han och la sig också. Så mysigt att somna och hålla om varandra

Vakna vid halv 12 idag. Låg dock kvar och kolla Facebook på mobilen i ca en halvtimme. Älskar att ligga och dra mig på morgonen. På så sätt vaknar jag till bättre. Gick upp och åt frukost, sen gick vi en liten promenad och vidare till Willys och veckohandla.

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra iordning mig tills ikväll. Ska ju fira mig! Blir middag med vännerna på Wagamama sen utgång nånstans.

So long suckers! ;-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Vi måste ses ute ikväll :D

2012-03-03 @ 17:47:05
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0