When doves cry

Dags för en ny uppdatering. Var ett tag sedan sist :)

I fredags var det fest hos Tobbe. Hade tid att åka hem efter jobbet och ta det lugnt, äta, umgås med Johan innan jag tog bussen till Ursvik. Haha, låter jätte långt borta, men det tog bara ca 15-20 minuter med buss från oss. Nära och bra sen när jag skulle hem.

Mötte Ewe och Micke som kom med pendeln, de fick visa vägen för jag hade aldrig varit där. Var redan folk när vi kom, sen fylldes det på med tiden. Jag drack inte så mycket. Blev inte för full i alla fall, och det var det jag sikta på :P Vi dansa och hade armbrytning. Trevlig kväll med underbara vänner. Jag och Ewe somna halvt i soffan brevid varanda. Sen fick jag springa till bussen, sista gick lite innan 2 på natten, men jag hann med. När jag kom hem hade Johan precis lagt sig. Han är så gullig som alltid lämnar ljuset tänt i hallen så jag ser ;-)

På lördagen gjorde vi inget. Var bara hemma, tog en lång solig promenad tillsammans sen handla vi god middag. Blev fläskfilé i kantarellsås. Asgott! Och i söndags åkte vi in till Fridhemsplan för jag ville klippa mig. Fick vänta i ca en halvtimme, var många som ville klippa sig. Och för första gången sen jag flyttat hit till Stockholm fick jag en bra frisör. Alla andra har varit dåliga och hårdhänta. Saknar min "gamla" i skåne! Men jag blev jätte nöjd. Inte för långt och inte för kort. Precis lagom. Köpte med mig schampo och balsam, var rea på det så fick det för en billig peng. Efter det gick vi och handla lite småsaker på ÖoB. Har äntligen en brödrost nu!

Jobbat måndag, tisdag och idag. Har börjat komma igång med lite träning också. Har gått hem varenda dag. Och idag hitta jag en bra väg att gå hem. Tog 1 timme. Skönt att gå när det är fint och soligt väder. Måste verkligen komma igång med träningen på riktigt. Har helt tappat motivationen. Men nu har jag börjat lite smått.

På fredag blir det tåget ner till Skåne efter jobbet. Ska bli kul att träffa la familia! På lördag ska jag och mamma passa mina söta syskonbarn Neo och Nova. Har saknat dom så enormt mycket ♥


Augusti 2011. Vad bruna och söta vi var! :D

Blir första gången på väldigt länge som jag och Johan ska vara ifrån varandra hela 2 dagar!! Undra hur det kommer gå att sova utan honom? Jaja, jag klarar mig nog. Nu tänkte jag hoppa in i duschen sen titta på några Vänner avsnitt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

mysigt med skånehelg :)

2012-03-15 @ 08:03:56
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0