We're going up up up up

Har varit en trevlig helg även om den kunde varit bättre ;-) Men jag skyller på att jag inte hann planera den lite bättre. Måste bli bättre på att inte falla för grupptryck heller.

I lördags gick vi ut och åt på restaurang med mina fina vänner. Blev Wagamama, asiatisk mat. Det jag beställde var inte det godaste, nudlarna var nog dom största jag sett. Tjockare än spaghetti. Inget jag äter igen. Dock var desserten himmelskt god. Blev en choklad fudge cake. Dela den med älskling. Av Erik fick jag en egen flaska Sake, japansk alkohol dryck. Inte jätte gott men inte äckligt heller. Sen smög Robert iväg och flörta med servitören, så jag fick en födelsedags drink av honom. Gulligt! Den var riktigt stark, det var wasabi i den. Brände rejält i halsen :P Så jag bjöd alla på en slurp sen gav jag resten till Danne som frivilligt drack upp den.


(Konstigt nog blev det inga bilder på mig eftersom jag står bakom varenda tagen bild ;-)

Efter middagen blev vi lite splittrade, skulle dock gått ut direkt men det blev att jag följde med grabbarna hem till Erik och förfestade där. Erik "bjöd" på shots och en öl. Konstigt nog blev jag full på bara det ;S Vi dansa och sjöng med i låtar. Jag ringde runt till folk. Prata med bland annat Emelie, Ewe och Mattias. Sorry om jag inte prata ordentligt men som sagt, jag var full :P

Det slutade med att grabbarna åkte till Tyresö på nån hemmafest, jag vägra att sätta mig på en buss dit, så jag och Johan åkte hemåt. Tur var nog det. Somnade gott sen. Och måste ge stort creed till älskling som orkar stå ut med mig när jag är full. Du är bäst. Och jag ska försöka bättra mig! ;-)

Igår kväll var vi bjudna till Johans föräldrar. Johans mamma hade gjort jätte god middag, rena lyxmiddagen med oxfilé och himmelsk god champinjonsås. Fick ett presentkort på H&M också. Så gulliga :-)

Idag var det tillbaka till jobbet. Började dock lite senare eftersom jag hade tid hos barnmorskan klockan 9, skulle förnya mina p-piller. Så löjligt att man måste komma dit och göra det, kan ju lika bra ta det över telefon.

Nu tänkte jag fortsätta titta på min superfina Vännerbox, eller ja på avsnitten inte på själva boxen ;-)

Kommentarer
Postat av: ewe

Du lät inte så full när jag pratade med dig :P

2012-03-05 @ 21:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0