Toooniiiiight we are young!

Måndag kväll. Hemma igen från en mysig helg i Skåne. Åkte direkt efter jobbet i fredags och åkte hem igen igår. Kort intensiv helg. Kom till mamma ganska sent. I lördags kom Therese med Neo och Nova och Bobbie som jag och mamma passa hela dagen. Var hur roligt som helst. Vi gick till Burlöv Center, åt på McDonalds, sen gick vi och handla. Nova fick mamma att handla en liten liten låda med en docka i (den var som ett suddgummi) som kosta hela 80 kr!! Haha..



Busfrön! ♥

Sen gick vi hemåt igen och lekte. Mamma var slut så hon och Nova gick och vila en stund, fast de sov inte riktigt. Jag och Neo titta på Bortspolad. Sen ville han bada. Efter det börja vi laga mat, och Therese och Joel kom och åt middag tillsammans med oss. Efter maten åkte de hem med barnen.

Jag och mamma var helt slut så vi la oss i varsin soffa och titta på tv. Gick och la oss ganska tidigt, eftersom vi var trötta och jag skulle upp tidigt.

Var hemma i Stockholm vid 14.45. Johan kom och mötte mig, dock gick vi om varandra. Så vi möttes nere vid perrongen till tunnbelbanan istället. Åkte hem och handla lite sen var vi bara hemma och tog det lugnt. Börja titta på en bra serie, The River.

Idag har jag jobbat. På onsdag blir det after work. Ska bowla och äta middag på BallBreaker. Imorgon blir det att träffa Ewe efter jobbet och träna! Ska ge henne min mixer också som jag inte använder.

Kommentarer
Postat av: Ewe

så stora ungarna har blivit :) söta!

åh jag vill också till ballbreaker o köra bilspel, vi måste dit nångång :D

2012-03-20 @ 20:08:53
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0