Inflyttningsfest i Solna!

Var ett tag sen jag skrev nu igen. Ops! Ska försöka bättra mig =)

Efter jobbet i fredags träffa jag Ewe i Häggvik, vi gick och handla lite middag till oss på Coop (blev tacos). Gick hemåt och började laga maten. Satte oss och åt, sen spela vi tv-spel, men Ewe spöa mig hela tiden så det var inte kul :P Så vi satte på en film i stället. Ganska mysig film med Sarah Jessica Parker från Sex and the City =)

Sen körde Micke mig hem. Var uppe ett tag, gick och la mig vid midnatt kanske. Sen i lördags åkte jag och Johan in till stan och shoppa lite. Johan skulle ha träningskläder men hitta inte så mycket. Vi handla även nya gardiner till vardagsrummet och köket. Blev jätte snyggt. Ska bara lägga upp dem.



Sen på kvällen åkte vi till Solna, för att gå på inflyttningsfest hos Andreas och Theo. Mötte upp Emelie på vägen också. Vi var först av alla. Spela något drick spel. Jag var väldigt bra i början, men sen gick det utför under kvällen :P Kom typ folk hela tiden. Kul att träffa nytt folk också! Var en riktigt blandning av olika personligheter :D Hade i alla fall grymt kul. Tack till Andreas och Theo! Mer sånt.

Vid 2 kanske, drog Johan hem mig. Micke, Ewe, Emelie, Aijan och Tomas drog då också. Fyllekäka först på Max. Jag blev smått irriterad att det tog sån himla lång tid. Jag utsvulten :P Sen satt vi precis vid "drick-automaten" så jag hoppa till varje gång den lät.. Och sen när vi skulle gå till tunnelbanan så "råka" jag spilla lite cola på min vita topp :( Folk trodde säkert jag spydde, men jag var bara klumpig ;-)






Jag och Johan vände om för vi orkade inte vänta på tunnelbanan, så vi åkte upp igen och tog en taxi hem. Var skönt att komma hem snabbt. Sov ganska djupt, och drömde att jag var uttorkad och drack mycket vatten. Sen vakna jag av att jag var jätte törstig. Tror jag drack en halv liter innan jag somna om igen :P Var lite smått bakis under dagen, men sen lätta det under kvällen. Måste köpa mer bakistabletter!!

Ja, och nu är det tisdag. Har bara jobbat. Var på stan i dag och försökte leta efter en vårjacka jag sett på Vero Moda, men ingen butik jag har varit i hade den konstigt nog. Så jag beställde den från deras hemsida i stället. Hoppas bara den är snygg och sitter bra nu!

Nu ska jag mysa lite med älskling innan det är läggdags! :) So long!

Kommentarer
Postat av: Ewe

vad är det för jacka? har du nån bild/länk? :)

2012-03-28 @ 11:32:34
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0